/Berusaha untuk mendapatkan sesuatu. Jangan menangis! itu perbuatan yang sia sia. berdoa itu sudah mesti./

yeyyy

Flowers



Assalammualaikummmmmmmm ya penghuni syurga! 

Hahaha! hari ni hari yang belambak gilo sejarah. betul! aku kene masuk tarikh nih dalam calender nih. 
suka tahap dewa la. hihihihihihiihihihihih ^^

Hahaha! Start hari nih *Selasa 4 feb 2014 dengan rasmi nya aku pakai bracesssssss! hahahahah! kelakar je masa ade appointment tadi ^^ dental tengah pasang akuuu pergi tido. Hahahahaha nyenyakk weh nyaman je rasa! sedar sedar je terus dah siappp yey. tapiiiiiii warana pink? PINK? Oh damn it. mesti namapk feminine gilos. Masin betul mulut kawan aku 'aleea' tuh. dia lah doakan aku dapat warna pink. Puaslah dia menganjing aku besok! hahahahah! takpe nana ko pakai bracess nih boleh kurus tau *haraplah nih

lagi satu diaaaaa. diaaa yang menjadikan hari sayaaaaa. before this tengok dia biasa je. tapi hari nih? why he is so dashing nak mampos? Hahahahahahahaha hati nana. hati ni cepat berubah takde kata putus sampai ko jumpe yang betul. semua nampak sempurna semua nampak lawa. well aku kene terima kenyataan yang this yera is gonna be end of our relationship. jumpe tuh tak pasti yang penting takkan jumpe macam selalu. Hahahaha. ucapkan selamat pagi bila lepas 12 malam. ohhh aku nak form 1 balik T.T

Kenangan, masa, gelak tawa
tak mampu untuk aku kembalikan